LETNÍ ZÁVITKY

Chystáte večírek v asijském stylu? A nemusíte ani večírek. Já tyto závitky dělala na Boží hod jako předkrm manželovým rodičům a ani nepoznali, že jsou uvnitř krevety, které, jak jsem později zjistila, jedl děda poprvé v životě. Holt, jednou je něco poprvé, no.

Ingredience:
100 g rýžových tenkých nudlí
16 kusů rýžového papíru
0.5 kg uvařených krevet
2 zralá avokáda
2 střední mrkve
1/2 okurky
ledový salát
koriandr

Omáčka:
3 lžíce převařené vody
3 lžíce světlé sojové omáčky
1 lžička sezamového oleje
1 lžíce rybí omáčky
1 - 2 lžíce hnědého cukru
1 thajské chilli
jarní cibulka
bílý nebo černý sezam



Rýžové nudle přelijte vařící vodou z konvice. Zeleninu nakrájejte na julienne, ledový salát na plátky. Sceďte změklé nudle. Do hlubokého talíře nalijte vařící vodu, vezměte si rýžový papír, protáhněte ho vařící vodou, položte na prkýnko, naplňte zeleninou, krevetami a nudlemi uprostřed, přehněte papír po stranách a zarolujte.

Ingredience na omáčku smíchejte dohromady, podle chuti doslaďte, přidejte chilli, pokrájenou jarní cibulku a sezam.


6 komentářů:

  1. Skvělé! Tak toto je pro mě jasná volba na Silvestra :)

    Simple living blog

    OdpovědětVymazat
  2. Vyborny! Na Silvestra se vsichni olizovali az za usima. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úžasný! Mám velkou radost! Děkuju a krásný Nový rok! P.

      Vymazat
    2. Ale tohle jsou letní závitky. Jarní se smaží

      Vymazat
    3. Jo, jsou, to jsem si říkala už dávno, že bych to měla opravit :D, ale zapomněla jsem na to! Díky moc,P.

      Vymazat