LINECKÉ CUKROVÍ


Druhý adventní víkend bije na poplach zejména těm, kteří ještě nestihli napéct ani jeden druh cukroví. Pojďme se tedy podívat na druhý tradiční recept, který nesmí chybět na vánočním stole.
Ingredience:
210 g hladké mouky
140 g másla
70 g cukru
zrníčka z 1 vanilkového lusku
2 žloutky
1 lžíce mléka
Ingredience zpracujte v hladké těsto a dejte na noc do chladničky. Z těsta vyválejte plát a vykrajujte tvary, které se Vám líbí. Pečte v troubě na 170 °C po dobu přibližně 10 minut. Po vychladnutí slepujte rybízovou marmeládou.

2 komentáře:

  1. Linecke je jedine cukrovi ktere u nas maji radi vsichni a pecu ho z dvojite davky :-) losik i medvidek vypadaji skvele. Ja letos neodolala a rozsirila moje vykrajovatka o kaprika O:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Linecké je prostě klasika. Já měla období, kdy jsem zkoušela pořád něco nového, a nikdo mi to pak nejedl......Já jsem v tomhle už postižená, kamkoliv jedu, tak napřed hledám domácí potřeby :). krásnou adventní neděli, petra

      Vymazat