VLÁČNÝ KOLÁČ S RICOTTOU A JABLKY



Tak já nevím, co to se mnou je. Asi únava materiálu či co :). Zrovna včera jsme si povídaly online s Miškou z Coolinári, jak ty naše blogy nyní vedeme! Mě zarůstá mechem, jim zas pavučinami! Nicméně to ještě Miška nevěděla, že já už mám konečně nafocený recept na blog! YES!

Ingredience:
150 g povoleného másla
100 g cukru krystal
3 vejce
2 menší jablka
1 ricotta
1 lžička vanilkového extraktu
200 g hladké mouky
1 lžička prášku do pečiva
špetku soli
moučkový cukr na posypání

Oloupejte jablka a nastrouhejte. Máslo a vanilkový extrakt 
vyšlehejte s cukrem do pěny a postupně zapracujte vejce. Přidejte nastrouhaná jablka a ricottu a promíchejte. Prosátou mouku smíchejte s práškem do pečiva a solí a lehce, ale důkladně zamíchejte do směsi. Hotové těsto nalijte do formy o průměru 22 cm a pečte v předehřáté troubě na 190 °C přibližně 40 minut. Zkuste test špejlí.

6 komentářů:

  1. Bude k nedělní kávičce :-)) díky za recept ♥Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dnes pořád chodila, že něco upeču a pořád jsem nevěděla co, takže byl znovu :))). Já děkuju, P.

      Vymazat
    2. Zklamalo mě to,je to obyčejná buchta

      Vymazat
    3. To je škoda, já jednou za čas si dám ráda obyčejnou buchtu. To se nedá nic dělat. Tak zas to není dusivka ;). Hezký den, P.

      Vymazat