MAKOVÁ BÁBOVKA


Milujete mák? Hodně máku? Tak dneska si přijdete na své! A ten, kdo ho nemiluje, tak mák v této podobě si zamiluje! Za to Vám ručím :).



Ingredience:
180 g hladké mouky
150 g mletého máku
150 g cukru
250 g změklého másla
6 vajec
1 prášek do pečiva
1/2 lžičky vanilkového extraktu či 1/2 lusku
200-250 ml vlažného mléka
Vyšlehejte žloutky s cukrem do pěny, postupně po částech přidejte máslo a vyšlehejte krém.  Zapracujte ostatní suroviny v těsto, přilijte mléko a vymíchejte v hladkou směs.  Přidejte sníh z bílků a opatrně, jedním směrem zapracujte do směsi a dejte do vymazané a vysypané bábovkové formy. Pečte v předehřáté troubě na 170°C přibližně hodinu. Zkuste test špejlí. Upečenou bábovku nechte alespoň 15 minut ve formě a až poté vyklopte. Nechte vychladnout na mřížce.


10 komentářů:

  1. Před chvilkou jsem ji vytáhla z trouby a teď si na ní pochutnávam. Je SUPER!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro tohle sem ty recepty davam! Jsem moc moc rada, ze chutna....u nas vede a pak jeste tvarohova! Hezky vecer,p.

      Vymazat
  2. Tak jsem dnes pekla a je opravdu výborná,dala jsem jen místo hl.mouky pohankovou v rámci zdravé stravy, kterou drží má dcera a snad jsem to tím nepokazila...Vaše recepty jsou skvělé!Děkuji!Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S dcerami mám coma také věčný boj, takže Vám naprosto rozumím :). Děkuji moc za pochvalu, udělala mi velkou radost, krásný večer, P.

      Vymazat
  3. díky moc ! výborná bábovka. už ji mám napsanou v knize receptů :)-díky za celý váš blog. zdraví M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo makovka, to byl boj s ní na instagramu! :D Děkuju moc!

      Vymazat
  4. Včera jsem bábovku dělala a dnes už není. :D Je vyborna, dekuji moc :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je parádní!!! Diky za recept :)

    OdpovědětVymazat