VÁNOČNÍ SUŠENKY PRO NAŠE PSÍ HOLČIČKY

Držíme je zkrátka. Nic navíc kromě granulí nedostávají. Jen vylízat kelímek od jogurtu, to je takový náš ranní rituál, nebo občas kousek jablka, ale to je asi tak všechno. A to je opravdu moc milujeme, ale právě proto! 
Nevím, co mě to letos napadlo, ale poprvé jsem pekla sušenky i pro ně. Takže budou mít čestné místo vedle našeho cukroví! Jaké jsou, nevím, ale moc jim chutnají :).



Ingredience:
1 hrnek ovesných vloček
1 hrnek kukuřičné mouky
2 mrkve
1 plechovka tuňáka v olivovém oleji
1/3 hrnku vody

Rozehřejte troubu na 200°C.
Napřed rozmixujte vločky na jemnou mouku, pak rozmixujte tuňáka a mrkev na kaši. Smíchejte dohromady s kukuřičnou moukou a podle konzistence přilévejte vodu. Měla by vzniknou hutná směs. Směs vyválejte na 0,5 cm tlustou placku a vykrajujte tvary, použijte ze začátku vločky na podsypání.  Dejte na plech s pečícím papírem a pečte zhruba 20 minut. Nechte ještě pár minut dosušit na plechu a po vychladnutí uchovejte ve vzduchotěsné nádobě.




8 komentářů:

  1. Jee to je super nápad :) A aj my máme doma presne takých istých psíkov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jsou po nich jak splašené :) Taky máte sbt? To jsou moje lásky největší, mají neskutečně velké srdíčko <3

      Vymazat
  2. Joj! I recept k návodu jak si nechat hlídaného pejska mám :-)
    PS: já bych je ochutnala ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voněj teda úžasně :D A pejsek už neodejde, za to ručím :)))

      Vymazat
  3. Jezis tak to je parada! Ne, ze bych nevidela psi zvlastni dobrutky jako treba psi cokoladu, ale tohle je bozii^^ My mame jednu west highland terrierku Cocosku a ji taky chutna snad vsechno mozny co "nemuze" jist, a nejvic miluju prave cukrovi, ale jsou to pro ne jedy, zejo.. takze urcije je vyzkousim, kdyz ne ted mezi Vanocemi, tak pristi rok! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super, viď!? A holčičky musím krotit, aby mi to nesežraly i s rukou :))). Určitě udělej, uděláš mu velkou radost! Krásný Nový rok,P.

      Vymazat
  4. Zrovna se chystám je upéct našim psím dětem a zjistila jsem, ze mame doma 2 velikosti tunaka. Jak velkou konzervy jste, prosím, použila? A kolik susenek z této dávky zhruba upecete? Dekuju za odpoved a preju krasne a klidne Vánoce! ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, bloger teď má nějak jinak nastavený komentáře a vůbec jsem si nevšimla, že jste psala. Dávám tu větší velikost tuňáka. Byly to zhruba dva plechy sušenek, kolik kusů, to opravdu nevím. Krásné Vánoce,P.

      Vymazat